GRATIS VERZENDING OP ORDERS BOVEN €100!

Klantenservice

Bestellen
Ervaar het gemak van online winkelen bij De Drie Linden en maak kennis met ons grote aanbod en onze service. Heeft u hulp nodig bij het bestellen? Per telefoon zijn wij tijdens openingstijden voor al uw vragen bereikbaar: +31 118 58 2168 of per e-mail: webshop@de-drie-linden.nl.

Hoe kan ik een artikel bestellen?

Stap 1: Artikel in de winkelwagen plaatsen
Stap 2: Persoonlijke gegevens invoeren en
Stap 3 Akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
Stap 4: Betaalmethode kiezen

Nadat u uw gegevens hebt ingevoerd klikt u op “betaalmethode” om de bestelling verder af te ronden.

Stap 5: Bestelling bevestigen
Om uw bestelling te voltooien kiest u voor “bestelling afronden”. U ziet nu een overzicht, controleer de bestelling, uw persoonlijke gegevens en uw gekozen betaalmethode. Is dit in orde, kies dan voor “bevestigen & betalen”.

Stap 6: Betalen 
U wordt nu doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw gekozen betaalmethode. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

Retourneren
Wanneer het artikel niet aan uw verwachting voldoet, dan kunt u het maximaal 14 dagen na leverdatum op uw kosten retourneren (ook SALE artikelen).

Er zijn twee manieren om uw bestelling te retourneren:

Terug sturen naar:
Webshop De Drie Linden
Prinseweg 3a,
4357RB Domburg

of terug brengen in onze winkel:
De Drie Linden
Weststraat 14
4357BM Domburg

Let op onze winter- en zomer openingstijden!

Wij storten uw geld, exclusief de verzendkosten, direct terug zodra wij in het bezit zijn van het artikel en het voldoet aan de voorwaarden zoals beschreven in onze algemene voorwaarden. Retour artikelen uit de webshop van De Drie Linden die in de winkel worden afgeleverd betalen we niet contant aan u maar via (girale) overschrijving per bank. U ontvangt in de winkel een bewijs van ontvangst van het geretourneerde artikel.

Verzekeren tegen transport schade bij retourzending
Onze zendingen zijn, onder voorwaarden, bij DPD verzekerd voor vervoerschade tot een maximum bedrag van € 520,00.

Voor retourzendingen dient u dit zelf, ter plaatse, te regelen/aan te geven wanneer u dit wenst. Van artikelen die als gevolg van retourneren onverkoopbaar blijken door een beschadiging, wordt het geldbedrag niet gerestitueerd.

Bezorgen
GRATIS voor bestellingen boven € 100,- (binnen Nederland). 

Wij versturen al uw bestellingen met een maximaal gewicht van 31 kg en een omtrekmaat van maximaal 300 cm vanaf € 100,00 gratis binnen Nederland.

Voor bestellingen binnen Nederland tot € 150,00 en bestellingen naar andere landen rekenen wij verzendkosten (zie ook onze algemene voorwaarden).

(Inter)nationale verzendtarieven:

Land Prijs
Nederland €8,30
België €11,45
Duitsland €11,45
Luxemburg €16,00
Overige landen Op aanvraag

Bovenstaande verzendkosten hebben betrekking op artikelen die een maximale omtrek hebben van 300 cm: lengte + breedte + hoogte in centimeters opgeteld mag niet boven de 300 cm komen. Het maximale gewicht van het artikel, inclusief verpakking, bedraagt 31 kg.

Overleg inzake verzendkosten en wijze van vervoer
In de volgende situaties nemen wij contact met u op voor overleg:

  • Wanneer maatvoering en gewicht niet vallen binnen de hiervoor genoemde getallen.
  • Voor alle andere landen hier niet genoemd.
  • Voor artikelen (bv. erg breekbaar of krasgevoelig) die kwetsbaar zijn tijdens het vervoer.

Afhalen in onze winkel is mogelijk
Het is mogelijk om uw bestelling af te halen in onze winkel in Domburg.
Heeft ophalen uw voorkeur, vink deze optie dan aan tijdens de bestelprocedure.

Verzekeren tegen transportschade
De Drie Linden heeft verhoudingsgewijs veel breekbare artikelen in haar assortiment. Hoe goed wij de artikelen ook verpakken, incidenteel ontstaat schade als gevolg van het vervoer. Onze zendingen zijn, onder voorwaarden, bij DPD verzekerd voor vervoerschade tot een maximum bedrag van € 520,00. Een extra verzekeringsovereenkomst voor bijzonder breekbare/beschadigbare artikelen of een gewenst hoger bedrag kan in overleg met onze vervoerder worden afgesloten. Wij zijn u hier graag bij van dienst.

Voor retourzendingen dient u deze verzekering zelf te regelen/aan te geven wanneer u dit wenst. Van artikelen die als gevolg van retourneren onverkoopbaar blijken door beschadiging, wordt het geldbedrag niet gerestitueerd.

Niet tevreden over een artikel?
Heeft U een artikel gekocht en bent u niet tevreden? Neemt u dan contact met ons op. Als de klacht gegrond is, zullen wij indien mogelijk het artikel repareren, vervangen of een andere passende oplossing aanbieden. De verzendkosten voor het retourneren van het artikel zullen in het geval van een gegronde klacht voor rekening van De Drie Linden zijn. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door: beschadiging door opzet of nalatigheid; normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.